czwartek, 11 kwietnia 2013

Cz.10

-To słucham cię uważnie-odpowiedziała Ewelina.
-Bo ja...ja... ja się zakochałam w nim-powiedziałam.
-Aha no to fajnie-odparła Ewelina.
-Wiesz co jestem bardzo zmęczona więc ide spać dobranoc.
-Dobranoc!!-krzykłaEwelina ponieważ ja już wchodziłam na górę.
Poszłam zmyć makijaż,umyć się i przebrać w piżamę.
Weszłam do mojego pokoju położyłam się i myślałam sobie.
Nagle dostałam smsa od..... Nie wiem kogo:
"Dobranoc Kochanie:*  xxxHarry"
Kochanie?! Co to miało znaczyć:

"Dobranoc jutro może przyjdziesz do mnie bo moja koleżanka chce cię poznać? xxxMegan"

"Do ciebie?! Zawsze,wszędzie o każdej porze dnia lub nocy :* xxxHarry"
"To fajnie przyjdź o 15 ok? xxxMegan"

"Mi tam pasuje :*  xxxHarry"

"Dobra ja już idę spać dobranoc :*  xxxMegan"

"Dobranoc słodkich snów :*  xxxHarry"

~~Rano~~
Wstałam o 10:30 ubrałam się w to:

I wyszłam do sklepu żeby kupić coś doJedzenia bo jak przyjdzie Harry to musi być coś do jedzenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz